Rabu, 5 Mac 2014

Selamat Ulang Tahun Sayang

Happy Birthday! Hope All Your Wishes Come True
Hello guys .. good morning . Eh aku update blog pepagi dah kenapa ? Biasa malam je aku update blog . Hee sebenarnya sekarang ni dekat tempat kerja , aku dah penat buat kerja so aku buka blog comot aku ni kejap . Tetiba rasa gian nak menaip haha boleh pulak macam tu kan .

Nampak tak tajuk tu ? Mana ? Ala yang dekat atas tu la . Ha nampakkan , alhamdulillah diam tak diam dah sebulan pun blog aku dibina . Walaupun aku ni umpama blogger chipsmore sekejap ada sekejap tak da tapi blog aku tetap ada tahu cuma jarang berupdate je disebabkan ENCIK MASA yang selalu cemburu dengan aku , haish geram je *err tetiba* .

Dalam sebulan aku berblog ni aku nak ucap terima kasih pada seorang blogger nie , walaupun aku tak kenal dia tapi dia selalu komen dekat beberapa entry aku . Tapi biasa la aku ni jarang update so kekadang terlepas pandang komen dari dia . Dah seminggu komen baru ler aku terhegeh-hegeh nak balas hee .Maaf ye awak . Aku tak tahu nama dia apa cuma dia selalu gelarkan diri dia si gadis purple . Blog yang cukup simple tetapi cute sangat pada aku . So kalau korang ada masa follow la blog dia okey .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved iskandardaughter93.blogspot.com