Ahad, 2 Mac 2014

Aku Pun Dapat BR1M Laaa

Hi
Holla ! Lama tak update blog ni . Korang rindu aku tak ? Rindu tak ? Hello aku tanya ni rindu aku tak ? Ha ? Apa dia ? Cakap kuat sikit la . OooOooOO rindu , aku pun rindu korang , eh kejap blog aku mana boleh cakap haha . Sebelum ni kan aku ada masalah jadi aku macam tak berapa nak ada idea untuk update blog *bukan tak berapa memang tak ada idea* . Tetapi hari ni aku telah pun mendapat kekuatan *ayat nak gempak* untuk update blog jyeahh .
I Miss You Animation Cat Hand
Eh korang sekarang ni kan musim BR1M kan , ha tu la kecoh sekarangkan pasal orang tu dapat BR1M , orang ni dapat . Nak dijadikan cerita , hari tu akak aku sesaja la mohon BR1M untuk aku , aku pun memang tak harap boleh dapat . Tarikh dapat BR1M pun aku memang tak ambil tahu .
Jadi nak dijadikan cerita hari tu aku buka wechat , aku tengok kawan aku update dia cakap dia dapat BR1M . Aku ada tanya kawan-kawan yang lain dia orang cakap dapat . Dia orang tanya aku mohon tak , disebabkan aku memang EXPECT bab menipu sunat haha aku dengan slumber menjawa "ala suma tak mohon la" haha jahatkan aku .
Aku memang suka cakap macam tu bukan apa aku tak suka nak menunjuk pada orang bila benda yang belum pasti . Jadi aku pun pergi ATM ahad lepas , aku cuba cek baki . Alhamdulillah aku dapat la duit BR1M tu haha rezeki . So korang mesti dapat juga kan , belanja la aku haha . Okey la tata

2 ulasan:

Copyright© All Rights Reserved iskandardaughter93.blogspot.com