Ahad, 9 Februari 2014

Minat Bola Atau Sesaja ?

Hye gang ! Selamat tengah hari . Dah makan ? Belum ? Cepat pergi makan nanti perut masuk angin , tu yang dah makan mesti kenyangkan , dah kenyang meh sini baca blog aku yang comot ni hehe . Rindu tak nak baca tulisan mengarut aku yang entah apa-apa ni haha , kalau rindu mai sini aku cium muahh muaahhh hehe . 
Kiss
Okey dalam minggu ni memang aku tak sempat nak update sangat sebab macam-macam halangan yang datang , pertama kerja banyak dekat OFFICE balik rumah dah penat , bila penat balik mandi-mandi solat lepas tu zzz , esok nak pergi kerja baru makan hehe . Kedua internet punya kuota tak banyak , maklum la teman ni pakai broadband yang pakai top up tu so gaji belum masuk duit kurang nak top up pun kena jimat-jimat jadinya internet kejap ada kejap tak ada .

Jangan risau hari ni aku akan update seberapa banyak cerita *macam banyak idea je* lepas tu aku jadualkan nanti aku tak payah update lagi hahaha pandai tak aku ? Pandai kan . Okey sebenarnya entry ni nak update hari tu lagi tapi masa tu mood tengah down sangat jadi aku drafkan dulu , konon-kononnya nanti nak sambung balik akhirnya tahu apa jadi ? Idea dah lari aku pun delete draf tu , jadi hari ni buat yang baru je la , lagi senangkan .
Sepanjang minggu ni aku tengok ada satu kes yang dah lama jadi sebenarnya tapi aku tak tahu kenapa baru minggu ni macam kecoh memanjang , nak cakap taksub sangat pada benda tu mungkin kot , nak cakap nak tunjuk semangat ada la sikit tapi pada pandangan aku la *sorry kalau terasa*  mereka-mereka ni cuma copy pasta je apa yang orang lain copy , lebih kurang macam nak menunjuk agaknya . kes yang aku cakap ni pasal kes bola . Aku tak hairan kalau lelaki yang gaduh pasal ni , kalau perempuan tu mungkin pelik sikit la tapi sekarang dah tak sebab perempuan pun ramai yang minat bola .

Sekarang dekat laman sosial semua boleh jadi pasal bola , yang berkawan dekat FB boleh tak jadi kawan , yang follow dekat tweeter boleh jadi tak follow semuanya sebab bola . Hello jangan sebab benda macam ni korang nak bermusuh , setiap orang ada minat masing-masing kan so korang tak boleh nak paksa member korang untuk support team yang korang minat , kalau korang paksa bermakna tu dah tak hormat orang .

Lagi satu dengan ayat-ayat copy pasta ni , aku tengok pun macam apa . Muka kalau tengok tak ada la macam minat yang tahap superbb dengan bola , kalau sikit-sikit mungkin la tapi bila update mak aihh macam serba serbi tentang bola dye tahu . Sebagai contoh macam ni

Jujur la aku cakap , dari facebook , tweeter , wechat aku selalu jumpa ayat macam ni tetiap hari . Come on girl kalau rasa diri tu memang minat bola tak perlu buat macam ni la , tunjuk dengan cara yang lain pun boleh kan . So fikir la kita perempuan , kalau orang luar tengok malu sayang . Assalamualaikum

2 ulasan:

  1. adat pertandingan menang kalah. dah kalah buat cara kalah. jangan malukan pasukan yang kita sokong. pelik bila fans buat perangai macam ni. :(

    BalasPadam

Copyright© All Rights Reserved iskandardaughter93.blogspot.com