Sabtu, 1 Februari 2014

New Blog , New Mood , New Story but Same Owner ^_^

Assalamualaikum
Hyep beb ! Whats up ? Ada apa-apa yang aku terlepas ?? OMG ! Mesti la banyak right ? Sebelum nie entah hilang dok nyorok kemana tut tup datang dengan blog baru ?? Oo yeahhh thats right baby .. Okey la ceritanya cenggini ,,, sebelum ni aku dok sibuk update blog kn *padahal entry tak sampai 15 pun* tetiba lepas tu aku hilang , sebenarnya bukan hilang tapi aku sibuk sangat sampai blog terabai , bila blog terabai pasword terlupa , bila terlupa apa jadi ? buat blog baru la huwawawawa ..
Smiley Sad
Tapi insayallah aku akan cuba update blog seperti orang yang matang :) sebab sebelum ni aku kan under 20 kot so perangai memang hampeh tahap kuasa 100 la kan , tahun ni aku dah 21 tahun okey diulangi 21 tahun , wohoho cepat sangat masa tu berlalukan dah tua tahun ni .

So aku akan cuba update blog ni sekerap yang mungkin la itu pun kalau masa mengizinkan la *please mr time bagi saya peluang okey muahh muahh* . Untuk entry kali ni aku tak rasa ada benda sangat nak aku kongsikan pada blog ni muhahaha lain kali aku update lagi la .


Ooopsss sebelum tu Happy Chinese New Year untuk sesapa yang berbangsa cina , akhir kata dengan lafas bismillah aku merasmikan blog ini *dah macam Pengetua sekolah pulak hihihi* . Hope korang yang tersinggah blog ni sudi support aku sama ada dari belakang atau pun depan *ayat macam pelik* .


Okey la tak nak cerita panjang-panjang dulu nanti ada story aku update lagi :) selamat malam guys , assalamualaikum .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved iskandardaughter93.blogspot.com