Jumaat, 18 April 2014

Syukur Di Atas Limpahan Kurniaan Mu Ya Allah ^_^

Hi
Hai hai hai ! Apa khabar ? Sihat ? Yati semakin sihat walaupun masih ada batuk batuk uhuk uhuk ecehh haha . Tak tahu kenapa hari ni dengan semalam terasa macam nak jerit bagi tahu satu dunia yang yatie tengah gembira tahap nak lompat hingga langit ketujuh dah ni *mengarut je* .

Nak tahu tak kenapa ? Pertama ofcourse la pasal perniagaan yati sendiri , alhamdulillah diatas semangat yang dari dulu sampai sekarang yati rasa nak ada perniagaan sendiri akhirnya tercapai la juga . Tapi buat masa ni secara kecilan je dulu bermula dengan modal yang tak banyak mana diharapkan perniagaan ini akan berkembang sehingga menjadi besar . Syukur sangat ya allah diatas limpahan kurniaan mu .

Pada korang yang baca blog ni mai la beli dengan cik yati , ala murah-murah je tapi hasil woww gitu hehe . Rm1 dari setiap pembelian awak yati akan masukkan kedalam tabung masjid :) . So tolong doakan perniagaan cik yati nie ye :) .

Perkara yang kedua kenapa yati suka sangat sebab peperangan yang meletus diantara yati dengan seorang budak perempuan yang yati ceritakan dulu akhirnya berakhir dengan berdamai . Syukur tersangat-sangat ya allah . Dua perkara gembira berlaku dalam sehari :) siapa sangkakan ? Alhamdulillah sesangat .

Tak mampu nak taip terlalu panjang sebab tengah gembira sekarang :) . Hari ini pula ditambah dengan berita yang bos sudi bagi bantuan pinjaman wang sekiranya nak buka perniagaan . Alhamdulillah , melimpah ruah rezeki yang allah turunkan pada yati . So pada korang yang nak cuba produk yang cik yati jual sila la pergi melawat page iskandar daughter93.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved iskandardaughter93.blogspot.com