Ahad, 13 April 2014

Terasa Bodoh Sangat


Hi
Hi korang ! Sihat ? Maaf lama tak update blog . Rindu dekat awak , awak semua ni . Rindu yati tak ? Hehehe . Malam ni macam tak ada apa sangat nak update tapi akan cuba sedaya upaya untuk mengupdate haha boleh gitu ?

Kalau ada yang terbaca blog yati sebelum ni mesti korang akan perasan ada dua post yang hilangkan . Whats ? Hilang ? Yes hilang macam MH370 tu . Hehe ayat nak poyokan . Okey sebenarnya post tu sudah pun yati padam , sebab apa ? Sebabnya yati rasa diri yati tiada beza dengan dia kalau yati buat macam tu . Mungkin sebelum ni masa update blog terlalu ikut emosi yang bengang + geram + baran = jadi fikir tanpa gunakan otak dan akal .

Bila tengok balik tadi ya allah sumpah rasa bodoh tahap menara kembar KLCC tu . Oooohhhh my goshh . Pada sesiapa yang dah ada terbaca post tu yati minta maaf sangat-sangat . Yati akan cuba jadi lebih matang selepas ini . Sekiranya yati ada buat salah tolong tegur yati , yati mungkin fikir apa yang yati buat semuanya betul sedangkan salah & tak elok pada mata orang .Jadi tolong maafkan yati .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved iskandardaughter93.blogspot.com